Πολιτική επιστροφών
Τροποποίηση των όρων του παρόντος
Η ΔΗΜ.Γ.ΣΠΥΡΙΔΗΣ ΑΕ (αναφερόμενη παρακάτω ως Εταιρεία) διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών.
- Ακύρωση Παραγγελίας
Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του μέχρι την ώρα της εκτέλεσης της είτε με τηλεφωνική επικοινωνία στο 210-5228603 είτε αποστέλλοντας email στο info@neotec-energy.gr αναγράφοντας τον αριθμό της παραγγελίας. Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί και ο πελάτης επιθυμεί την ακύρωσή της τότε θα χρεώνεται τα μεταφορικά αποστολής και επιστροφής του προϊόντος στην Εταιρεία. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και στη συσκευασία με την οποία εστάλη.
- Επιστροφή μη ελλαττωματικού προϊόντος
O πελάτης έχει δικαίωμα να επιστρέψει στην έδρα της Εταιρείας το προϊόν που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε, σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.10 του ν.2251/1994 (ΦΕΚ 191 Α’/16 Νοεμβρίου 1994) σε συνδυασμό με την Κοινή Υπουργική Απόφαση (Κ.Υ.Α.Ζ1-891/30.8.2013), ως ισχύει.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να αποστείλει σχετική ειδοποίηση υπαναχώρησης στο email info@neotec-energy.gr. Από την ημερομηνία αποστολής της ειδοποίησης υπαναχώρησης το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Εταιρεία εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών. Τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται εξολοκλήρου από τον πελάτη.
Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να είναι άθικτο και σε άριστη κατάσταση, με την αυθεντική συσκευασία του και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κλπ.) συνοδευόμενο από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο).
Σε περίπτωση απώλειας, ζημιάς ή ολικής καταστροφής του προϊόντος μέχρι την παραλαβή του από την Εταιρεία η ευθύνη βαραίνει τον πελάτη.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή μόνον εφόσον προηγουμένως ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
Επιστροφή Χρημάτων
Ο τρόπος επιστροφής του ποσού που αφορά στο υπό επιστροφή προϊόν εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής της εκάστοτε παραγγελίας:
- Πληρωμή με Κατάθεση:
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται ισόποσο αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Εταιρείας προς τον πελάτη σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως ο πελάτης εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή του προϊόντος από την Εταιρεία.
- Πληρωμή με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα:
Εάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα τότε η Εταιρία ενημερώνει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και στη συνέχεια η τράπεζα θα προβαίνει σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Εταιρείας. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση μεταξύ του πελάτη και της τράπεζας.
- Επιστροφή ελλαττωματικού προϊόντος
Η επιστροφή του προϊόντος το οποίο θεωρείται ελαττωματικό κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή το αργότερο μέσα σε πέντε (5) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοσή του στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
α) Το προϊόν παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος. Στην συνέχεια γίνεται επικοινωνία με τον πελάτη για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
β) Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής αλλιώς σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο που περιγράφεται παραπάνω για την επιστροφή μη ελλαττωματικού προϊόντος.
γ) Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος στην Εταιρεία όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την Εταιρεία.
δ) Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος στην Εταιρεία να βαρύνουν τον πελάτη.